Followers

Friday 17 February 2012

Diam-Diam Kamu Sudahh Berpunyaa..!

hyee!! 


Assalamualaikum..


Shiitt! Hmm.. Semalam 17.2.2012 baru aku tahu yang kau dah berpunye rupenye.. Hmm.. Then, i hope you happy with ur new girlfie.. right?? Ape-ape jela.. Lagi pun tak sedihh mane pun mg dah ada yang punye.. Yang penting mg happy bile dengan dia kan..?? Aku tahu siape lahh aku ni kan.. Hmm.!! tak ade yang menarikk nak cakap sall nii!! 


    Okehh!! Aku rase lahh kan.. Dah 3 bulan aku single "kot".. hoho.. I LIKE IT BABE!! Aku single ni pun... Niat nak belajar rajin-rajin (konon-2 nye) ,then dapat result yang OKAY.. Then, boleh lhaa tahun depan masuk asrama kot.. Semenjakk single ni.. ramai jugak lhaa yang mintak "COUPLE" OMG!!! Hahaha!! tak sanggup aku.. Setakat buat kawan tuu boleh laa.. Teman Tapi Mesra.. kikiki.. =) Whatever lahh... Yang penting bahagia di dunia & akhirat.. 


    Dah laa.. malas dahh aku nak cakap pasall nie!! k booiiii!! =p Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment