Followers

Thursday 12 January 2012

2012 !! PMR


Assalamualaikum w.b.t.. Disini aku nak mengambil kesempatan nak "ceciter" sikit pasal tahun 2012 ni.. Maklumlah tahun ni ade exam besar.. "PMR" huhu.. Banyak betul lhaa kerja-kerja yang cikgu-cikgu bagi.. First sch0ol.. Dah bagi h0mewOrk.. Buat yang itu laa yang ini laa.. Apa-apa pun.. Terpaksa lahhh kann.. Haaa.. Ni aku nak citer sikit antara cikgu-cikgu yang mengajar kelas aku.. First ---> YM Raja Zainarabidin Raja Zailon.. Perrrghhh.. mula-mula takut lhaa juga dia mengajar Mathematic.. But.. Oke lhaa juga dia ngajar.. Best,, and faham yang dia ajar.. Kadang-kadang ada kelakar nya, ada baik nya, dan ada juga garang nya,, Second.. Ustazah Wan Saadah.. Tak sangka juga dia mengajar kelas aku Pendidikan Islam.. Garang w0oo.. Takut aku.. Tapi ada hikmah disebalik semua tu kan?? Best lhaa juga dia mengajar.. aku suka cara Cikgu Raja, Ustazah Wan Saadah, Pn. Suraya, Pn. Norakiah, Pn. Juliana, then Pengetua.. Tapi cara Cikgu Juliana mengajar tu kann laju sangat lhaa.. Apa-apa pun try to ask her about Geografi.. Haaa.. satu lagi.. Tahun ni sekali lagi aku jadi PENOLONG KELAS .. So far Oke lhaa juga.. Senang lhaa sikit aku nak handle masalah dalam kelas 3 Teknikal 2 .. Tak ada halangan katakan.. Apa-apa pun "The Best " untuk budak-budak kelas 3 TEKNIKAL 2 .. Oke lhaa sampai sini jelah aku ceciter pasal kelas aku nihh.. Guru Kelas aku memang terBAIK laa.. PN.SURAYA MAHAYET ..!!!

No comments:

Post a Comment